Τηλεφωνικά Κέντρα

"Προσφέρουμε ολοκληρωμένες τηλεπικοινωνιακές λύσεις για ιδιώτες και επιχειρήσεις με δεκαετή εμπειρία στο χώρο του voice over ip (VoIP)"

Τo Voip τηλεφωνικό κέντρο σχεδιάστηκε για να σας προσφέρει την υψηλή τεχνολογία των τηλεπικοινωνιών. Ιδανικό για την μικρή και μεσαία επιχείρηση, σας προσφέρει προηγμένες εφαρμογές λειτουργίας και διαχείρισης της επικοινωνίας όπως αυτόματα μηνύματα, καταγραφή τηλεφωνικών κλήσεων , Voice Mail κ.α. To περιβάλλον διαχείρισης δίνει ευελιξία στον χρήστη και ευκολία στον διαχειριστή προκειμένου η επιχείρηση να λειτουργεί σε ένα σύγχρονο περιβάλλον.

Το Voice over IP (γνωστό και ως VoIP, Τηλεφωνία IP και Τηλεφωνία μέσω Διαδικτύου) αφορά μία τεχνολογία που καθιστά δυνατή τη δρομολόγηση φωνητικών συνδιαλέξεων μέσω του Διαδικτύου ή ενός δικτύου υπολογιστών. Για την πραγματοποίηση κλήσεων μέσω VοIP, ο χρήστης χρειάζεται ένα πρόγραμμα τηλεφώνου SIP με βάση λογισμικό ή ένα τηλέφωνο VoIP με βάση υλισμικό. Οι τηλεφωνικές κλήσεις μπορούν να πραγματοποιηθούν προς οποιοδήποτε προορισμό/άτομο: προς αριθμούς VοIP, καθώς και προς άτομα που διαθέτουν κανονικούς αριθμούς τηλεφώνου.

Τα μεγάλα πλεονεκτήματα του τηλεφωνικού κέντρου

αυτόματη απάντηση εισερχόμενων κλήσεων, δρομολόγηση, μουσική ή ηχογραφημένο μήνυμα στην αναμονή, Voicemail (Τηλεφωνητής) , διασύνδεση με υποκαταστήματα ή το σπίτι,δυνατότητα εγκατάστασης τηλεφώνων έξω από το χώρο της Επιχείρησης. (Στο σπίτι του Ιδιοκτήτη - σε άλλη συνεργαζόμενη επιχείρηση. Τα τηλέφωνα αυτά που βρίσκονται έξω από την επιχείρηση επικοινωνούν με το Τηλεφωνικό κέντρο μέσω internet και έχουν και αυτά όλα τα παραπάνω πλεονεκτήματα (δωρεάν κλήσεις κτλ) διεπιλογικό σύστημα δρομολόγησης κλήσεων σε τμήματα, φωνητικά μηνύματα διαφορετικά ανάλογα με τις ώρες λειτουργίας, διακοπές κλπ (τηλεφωνητής: voicemail to email), δωρεάν κλήσεις μέσω VoIP, μείωση κόστους κλήσεων προς σταθερά και κινητά κονσόλα γραμματείας για ενημέρωση σχετικά με όλα τα εσωτερικά τηλέφωνα της επιχείρησης, αποστολή SMS σε κινητά, Call Center, διασύνδεση με Microsoft Exchange & CRM μέσω CTI ή κατευθείαν με το Outlook,δηλαδή δυνατότητα εγκατάστασης E-Mai server και εγκατάσταση ηλεκτρονικής ψηφιακής βάσης πελατών για διαχείριση πελατολογίου ,ραντεβού κλπ συστοιχία Asterisk Server σε Cluster με failover switches για αδιάλειπτη λειτουργία, Στατιστικά και καταγραφή των κλήσεων (Free Online Reports), Καταγραφή τηλεφωνικών συνδιαλέξεων, IVR δρομολόγηση κλήσεων μέσω φωνητικών μηνυμάτων, Fax Server ,chatroom για realtime επικοινωνία προσωπικού-διοίκησης κ.α Σε περίπτωση αστοχίας ενός υλικού γίνεται αντικατάσταση μόνο του προβληματικού εξαρτήματος και όχι όλου του τηλεφωνικού κέντρου. Δυνατότητα απομακρυσμένης διαχείρισης μέσω internet. Σε περίπτωση δηλαδή που αντιμετωπίζουμε ένα πρόβλημα οι διαχειριστές του κέντρου μπορούν να βοηθήσουν χωρίς να έρθουν στο χώρο της επιχείρησης.

Επικοινωνήστε μαζί μας